9 april 2017

Little blue dress


Ik naaide al een hele reeks Sewpony vintage kleedjes bij elkaar,
maar deze laatste is toch een van mijn favorieten.
Een tijdje geleden rolde een roze versie vanonder mijn naaimachine, 
en nu dit neutrale jeansblauw.


Het stofje kocht ik in Kapellen, een klein couponneke,
en het zwart kantje in Amsterdam bij A. Boeken, 
een gezellig winkeltje tjokvol stofjes en vooral ook heel veel fournituren.







Let wel op! Voor diegenen die het ook willen proberen! 
Ik verschoof de kniplijn van de paspel iets meer naar het midden,
want anders past het lintje er niet op bij de mouwen!


Patroon: TicTacToe dress  Shop.sewpony.com 

17 opmerkingen:

  1. Ik snap waarom het je favoriet is. Super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig mooi!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's gorgeous!!!! Do you mind linking to my new shop? Shop.sewpony.com ? 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Match made in heaven! Patroon, stof, fournituren en natuurlijk...het model!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalige jurk en zalige foto's! Wat een fantastisch idee, dat kantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Less is more, absoluut! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Basic jeans blauw is altijd goed! Prachtig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yip, ik ben ook helemaal fan! supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooi! Helemaal verliefd op het kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat haar geweldig goed! Ik hou van jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend in al z'n eenvoud! Less is more, dat is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om op te eten, hoe overdreven schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap waarom het je favoriet is, die combi blauwzwart is echt top. Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe mooi is zij met dat kleedje. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...