25 april 2017

Miss Polly loves cherries


Bij Sewpony is het druk de laatste tijd. Ze werkt volop aan nieuwe patroontjes,
maar ondertussen naai ik met veel plezier nog een van haar oldies - de Miss Polly dress. 
Ik maakte er al drie, en ik vind ze het mooist met een iets stijvere katoen,
zodat hij mooi recht valt. 

Het kersenstofje kocht ik bij Juffertje Uil, de fluo streepjes zijn van Petit Pan, 
en het groene kantje kocht ik ooit op de rommelmarkt.  











Patroon: Sewpony vintage shop - Miss Polly


De patroontjes zijn trouwens beschikbaar in het Nederlands,
en van deze Miss Polly maakte Suz ook een mini-versie,
voor de popjes van Soft cactus. Zoooo schattig! Ga hier maar eens kijken!
En kijk nu Naomi, het was me niet eerder opgevallen, 
 maar wat een goede smaak hebben die dochters van jou ;-)

10 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...