24 april 2017

Poppenwieg make-over


Alle kindjes naar school, dus mama is officieel gestart met de schilderwerken hier in huis.
Vandaag was dag 1 (vorige vrije dag had ik al een ziek kindje thuis), en ik heb toch wel een klein mini-muurtje geschilderd. Hoera voor mezelf! Many more to go...

Maar met schilderen komt ook de inrichting, en ik ben weer volop aan het pinnen geslagen.
Ik heb een uitgebreid bord voor de kinderkamers, want daar kan ik me volop laten gaan met oude tweedehandsspullen. Elke dochter heeft een aparte kamer, die ik voorlopig nog naar mijn stijl kan inrichten. Zolang dit dus nog duurt, leef ik mezelf uit, en mag ik van mezelf drie poppenbedjes, drie vintage bedden, drie leuke rotan zeteltjes en drie nachtkastjes kopen... haha.



Ondertussen zit ik al wel aan vier poppenbedjes... oeps...
Maar deze kon ik echt niet voorbijlopen. Die moet dus niet in de kinderkamer,
maar mag voorlopig beneden in de living staan.

Het was een overblijfsel van de retro-dag en viel niet meteen op,
omdat er een groezelig lakentje in lag dat alles bedekte,
maar daar moet je doorheen zien!


Ik was op pinterest al een beetje overstag gegaan voor deze bohémien/ibiza stijl.
Kijk nu, mooi toch? Zoiets heb ik dus in gedachten voor hun kamers.
Zachte lieve kleuren, niet te schreeuwerig, gecombineerd met wit-hout-rotan.


Komende weken zal er dus regelmatig nog wel een interieur geblogd worden,
en een beetje minder naaisels...

Wordt vervolgd!


Rotan babywieg: Kringloopwinkel
Stoffen:  Double gauze - De Stoffenstraat
overtrek matrasje - Petit Pan

6 opmerkingen:

  1. helemaal verliefd!! Dat worden prachtkamertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een baby'tje dan om dat wiegje te vullen he Marleen, het is veel te mooi om leeg te laten 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zelfs de poppen verdienen de mooiste bedjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kinderkamers. Heel leuk gedaan. Toevallig stuitte ik op dit blog tijdens mijn inspiratie zoektocht om onze raamdecoratie collectie actueel te houden. Niet helemaal vak gericht maar toch ben ik blij even gekeken te hebben. Groetjes, Lara

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...