29 april 2017

Bleu foncé


Ze houdt van blauw, net zoals haar mama...
dus toen ze deze ochtend haar outfit zelf samenstelde dacht ik, ok tof gestyled,
nu kan in eindelijk foto's maken van dit rokje!


Het stofje gebruikte ik al eerder voor dit kleedje,
dat nu door haar zus gedragen wordt.
Nog steeds mooi, ondanks de ontelbare wasbeurten...



Het rokje maakte ik eenvoudig met een aanpassende tailleband en blinde rits.
De stof zette ik er in plooitjes aan vast. Zonder rekenwerk, gewoon op gevoel.
En het kwam net uit! Klein gelukske...

Maar de tailleband, tja, daar was ik dan weer iets te snel mee.
De vlieseline belandde op de buitenkant van de stof...
Dus die is het negatief van het rokdeel. Kan evengoed, dus ik liet het maar zo...



Troetelbeertrui: blogde ik hier eerder
 Kousen (sorry Laurence) - uit een oude stock van een tijdelijk winkeltje

5 opmerkingen:

  1. Ik wil zo n rokske leren maken..ik ga morgen gewoon 1 maken met elastiek en rimpelen maar een echte rok maakte ik nog nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keitof rokske Marleen. Je dochter heeft jouw talenten dan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi. En de liefde voor blauw, daar kan ik me volledig in vinden 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die tailleband zo is het toch nog veel origineler!?! Supertoffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Ze heeft dat goed gestyled

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...