28 maart 2017

Maaa-am... wat doet een lama?


Snoepjeskleuren... gewoonweg perfect voor Amber...
Vanaf het moment dat die haar ogen 's ochtends opent denk die maar aan 1 ding,
jawel, snoep! De ganse dag de uitbundigheid zelve, volumeknop altijd opengedraaid,
tot ze gaat slapen met de gedachte aan snoep, koekjes ... of ijsjes...

En aan haar snoet te zien droomt ze zelfs 's nachts nog van zoetigheid, 
en anders zullen het wel eenhoorns en prinsessen zijn...
een echt meisje-meisje, met het nodige kattenkwaad ook uiteraard.

 Want toen ze me vroeg wat voor geluid lama's maakten,
begon ik vrolijk te vertellen dat ik dat niet wist, maar dat ze wel eens durven speken...
... en ja, uiteraard... meteen haar kleedje vol zever... en een brede grijns op haar gezicht...



Ze mocht trouwens zelf kiezen wat ik met het stofje zou maken,
en ze ging voor de Lena-dress. Ze kan het dan ook meteen aan, 
want met deze zonnige lente-dagen is dit model gewoon perfect!



Het stofje is een zomer-jogging, dus niet de hele soepele tricot, maar stof voor
kledij die wat stijver mag vallen, zoals dit kleedje, een trui, een broekje of jogging.






Stof: AboutBlueFabrics - BambiBlauw
Patroon: Gratis patroon - Lena Dress



16 opmerkingen:

  1. Die jurk is zo geweldig door zijn eenvoud! Maar waar ik helemaal weg van ben, dat is jouw eerste foto. Die zit er boenk op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ook zo gaaf! Mooi stofje ook weer en die jurk, echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo leuk! en zalig gecombineerd met die sokjes en sneakers! Dju hé... ik wil nu ook die lama's ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg tof!!! En die combi met de schoentjes en kousjes, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ideaal voor lenteweer maar in t-shirt of topjes vorm ook superdraagbaar in de zomer die French Terry!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Roze met geel is en blijft een topcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfect in zo'n eenvoudig modelletje! En zó mooi met die gele kousen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love it! Echt tof met die lama's :D en dat speken ,dat kan ik me ook inbeelden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh nog zo'n mooi jurkje met die lama's! En ik blijf fan van de Lena, dus top combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooike! helemaal fan. En die kousen en schoenen maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amber en janne, dat zijn twee handen denk ik, toch als het snoep betreft :) Echt toppertje dit kleedje, een echte aanschieter in de allerleukste kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk jurkje! Die kleur roze is echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...