18 maart 2017

Over blauwe broeken en mijlpalen


 Deze week draaide hier om mijlpalen... eentje ging op bezoek in het eerste leerjaar, en eentje in het eerste kleuterklasje. Spannende dagen, maar ze waren allebei super enthousiast.

Eerste kleuterklas betekent ook potjestraining. Ik had een beetje last van uitstelgedrag, en begon pas vorige week.
Ze was er ook niet eerder in geïnteresseerd, maar nu begon het toch echt wel tijd te worden.
Ik naaide voor de gelegenheid nog snel een sponsen broekje in elkaar,
maar het gaat zo vlot, dat ik het bij eentje ga houden...

Ook de ganse rompslomp waar ik zo tegenop keek valt super mee... ik denk dat ik 1 keer een potje heb moeten uitwassen, want ze wilde natuurlijk net zoals haar zussen gewoon op de wc gaan. En dat doet ze superflink!




En Femke, die kreeg ook nog een speelbroek... met pluimpjes...
Het is een model met een verlaagd kruis en zakjes. 
 



Stof spons - Rommelmarkt
Stof pluimpjes - De Stoffenstraat
Patroon lange broek: Burda kids herfst/winter 2013 E058


8 opmerkingen:

  1. Zo schattig dat shortje en die lange broek een supermodelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel spannend hè, die mijlpalen... Heerlijk dat t allemaal zo vlotjes gaat! Dat ligt ongetwijfeld aan de geweldige garderobe ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dat een garantie is op een vlotte potjestraining, ga ik mij ook aan de sponsen broekjes zetten. Want *omg* ik heb hier een bijna 2-jarige die er hopelijk sneller mee weg is dan de oudste...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera voor een succesvolle mijlpalen week! Fijn dat er maar één sponsen broek nodig gaat zijn. Meer tijd voor pluimen broeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig dat sponsen broekje! En wat een mijlpalen, ze worden groot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blauwe broeken... ik weigerde bijna om te lezen, haha! Fan van de pluimenbroek, trouwens.
    Mijlpalen zijn geweldig, toch? Om voor altijd te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo tof, allebei die broekjes! En zo fijn dat het zo vlot loopt. Misschien doet hier zo'n sponsen broekje ook wel wonderen. Eens kijken voor zo'n stofje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...