7 maart 2019

Willa vs. Bobo


Er gaan er hier een paar steigeren als ze dit lezen, maar het zag er niet uit zeg ik u ...
Dus zette ik de schaar erin.


Ik kocht een jaar of twee geleden een kleedje tweedehands van Bobo Choses.
Toen al een zak, maar ik dacht, ze groeien daar nog wel in. Helaas,... het bleef een zak.
En dus knipte ik er een iets ander modelletje uit
zodat het een schattige Willa werd. Veeeeel beter!




Het werd bijna volledig hergebruikt, inclusief de twee knoopjes. Ik moest voor de voering van het bavetje
zelfs een stukje averechts gebruiken, maar het eindresultaat is perfect!
Nu gaat het vast en zeker gedragen worden!
Laat maar komen die lente!



Het rokpand knipte ik los en zette ik integraal vast in het nieuwe kleedje,
jawel, inclusief de zakken!




Patroon: Willa dress - Bel'Etoile
Stof en knopen: gerecykleerd Bobo Choses kleedje 

En hier de zak... voor de nieuwsgierigen ;-)


16 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik wou dat ik ook meer naai-lef had!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och gij?! 't was ook geen nieuw hé! Daar ben ik te gierig voor ;-)

      Verwijderen
  2. Ik steiger niet want ik vind het echt een parel geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw versie een parel! Je hebt gelijk dat je de stof niet laat stof vangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, ik wou juist zeggen, miljaar, waar heeft ze die stof vandaan. super leuke make over. jouw versie is zo veel mooier dan het oorspronkelijke kleedje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gerecykleerd! Deze versie is véél toffer dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...