21 februari 2019

Josephine ...


De lente is in aantocht! 
De sneeuwklokjes staan in bloei en ook de krokussen geven kleur aan de tuin. 
Jassen aan de haak en sleffers aan de voeten ...
ja, een beetje vroeg, vind ik zelf ook, maar de dochters denken daar anders over.
Tot ze na 10 minuten toch een beetje verkleumd komen binnenlopen.
Dus van die gezellige vestjes zijn zeker nog voor deze tijd van het jaar!

Josephine




Ik gebruikte een restje van een gebreide stof waar ik al eerder iets voor mezelf uit maakte.
Het is supergoede kwaliteit, ik vond later nooit meer hetzelfde.
Gelukkig kwam ik nog net toe voor een maatje 122, en dus 
zal het nog vele jaren gedragen kunnen worden.


Het is een leuk patroon, die Josephine. Ik maakte hem wel enkele cm korter omdat ik niet wil dat hij
 onder haar jas onderuit komt, maar verder veranderde ik niets! 

Oh en het gaat ook prima voor jongens trouwens,
want er is uiteraard ook een versie met rechte mouwen!



Pattern: Josephine cardigan - Iris May

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...