1 oktober 2015

Geo on white... met een vleugje flock


Een tijdje geleden maakte ik lakens voor het bedje van Amber. Maar Amber heeft ook een grote zus, en die slaapt op dezelfde kamer, en... die wou de ook wel zwaantjes... Nu hebben die meisjes geluk dat mama wel fan is van zwaantjes, en nog een andere leuke print in de kast had liggen...


En nu heeft Femke dus ook een zwaantjes dons!


Net zoals de kussens, combineerde ik ook hier
Het is canvas, dus geen dunne katoen, maar wel voldoende zacht voor lakentjes.
Die is vanaf vandaag beschikbaar in de webshop,
samen met nog enkele andere leuke zwart-witte prints!


Om het stofje wat meer kleur te geven vulde ik
wat vakjes op met flock-folie. Knippen, strijken, klaar!




Mini-zwaantjes: Etsy

28 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee om een paar vakjes te beflocken :)
    Prachtig beddengoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die geflockte hokjes zijn geniaal! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe origneel met die flockfolie, knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo tof met die flockfolie. Dacht eerst dat het ingekleurd was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede tip!! Dat ga ik zeker pinnen! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk gedaan, dat blokjes stofje opvullen met flockdeeltjes! Dacht dat de stof zo gekocht was dus dan is het zeker geslaagd :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend creatief en ontzettend tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo origineel, Marleen! Echt zoiets waarvan je wenste dat je er zelf was opgekomen... 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe zalig ik dit vond, wist je eigenlijk al, maar ik roep het nog eens :) Wauw voor de folk, wauw voor 'onze' zwanen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my... echt super! Wou inderdaad ook dat ik daar zelf op was gekomen, zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg tof!!
    Wat ik vragen wil...hoe heb je dat gedaan met de stof qua breedte? De zwart/wit is 140cm breed zag ik, maar veel andere stofjes vaak niet. Kom er vaak tegen, maar weet niet hoe ik dat dan mooi breder kan maken voor een dekbedje..Heb je dan een naad int midden ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een donsje van een juniorbed... 100 x 135 cm...
      Stoffen van 140 cm vind je idd niet zo makkelijk....
      Enkele merken die dat wel zijn: Petit Pan, Atelier Brunette en ik dacht Soft Cactus ook.

      Verwijderen
    2. sorry, late reactie. Had er niet meer aan gedacht. Dank voor je reactie! Geen oplossing dus voor het netjes verbreden van een 110cm breed stofje, haha

      Verwijderen
  12. Jadadde, prachtige stof! Heel mooi vr deze creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi gedaan ! En zo heerlijk opgesmukt met de flock, heel origineel !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och! Geweldige vondst! Ik had de stof (die ik zelf al bestelde) niet eens herkend. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb er al vaak naar gekeken en ik blijf het zo mooi vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi! En wat een topidee om flockfolie hier en daar toe te voegen aan de lakens! Dat zou keigoed passen op onze Aaron zijn kamer. Iets om te onthouden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...