18 december 2015

Bloggers-for-life... wie won?


De warmste week is van start gegaan op Studio Brussel en dus maken we vandaag de winnaars bekend van de meer dan 50 handgemaakte kleertjes die de voorbije vier weken voorgesteld werden. Het was een enorm succes! We haalden in totaal 6.722 euro op dat we schenken aan het Berrefonds en Moeders voor Moeders.

Ik was heel erg benieuwd wie mijn slaapzakje gewonnen had, en het is een bekende voor mij die ik het heel erg gun. Ze gaf me al verschillende keren stofjes cadeau, dus eigenlijk vind ik het dan ook heel passend dat uitgerekend zij mijn slaapzakje won!

Nora, bedankt om de actie te steunen en dikke proficiat ! Het slaapzakje komt jouw richting uit!

Aan alle anderen die ook lotjes kochten maar helaas niet wonnen,
ook heel erg bedankt uiteraard! Jullie centjes worden ongetwijfeld goed besteed!

En last but not least, dikke merci Annelies en Sarah om alles in goede banen te leiden!

1 opmerking:

  1. We vallen een beetje in een gat nu hé. Al zal dat van mij wel snel gevuld zijn ;)
    PS ik mis mijn enkels!!!! #tmagvooruitgaannu

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...