26 april 2014

Lang leve de ... rommel !!!


Vandaag is het Koningsdag en naar goede gewoonte staat dan half Nederland met z'n rommel op straat. Het perfecte moment dus om de grens nog eens over te steken.

Welke schatten sprokkelde ik weer bij elkaar? Een handpop Juffrouw ooievaar (Meneer de uil had ik al) - iets plastic om de vliegen van het eten weg te houden - een plastic mandje om mosselen (of schelpjes) te verzamelen (die Hollanders toch he...) een oud houten speelklokje - tupperware taartdoosje - snackschotel - twee boekjes van Nijntje - en oooh na heel lang zoeken ineens 2 pastel botervlootjes !!!!


En nog 3 stofjes: het bovenste is een oud kleedje waaruit ik een kleedje en/of rokje voor de dochters ga maken, het tweede een mooie lap mintgroene tricot en het onderste een regenjas maat 34 waar ik totaal niet in pas, dus waarmee ik ga proberen om een regenjasje maat 104 te maken.


Ik heb mijn best weer gedaan! De rest is voor jullie!

11 opmerkingen:

  1. Zo'n taartdoosje vind ik nu eens een uitvinding, want dat quichestuk is bij aankomst op kot steeds veranderd in een hoop stukjes :) Als ge eens een zomerse rommelmarkt plant (als in: na de examens), ben ik meerijkandidaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Záaaalig al die leuke spulletjes zo bij elkaar! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan al niet wachten tot die prachtige stofjes verwerkt worden! Goede vangst voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai dat taartdoosje is geweldig!!! Wist niet dat dat bestond. En vrij uniek precies ... ik dacht ... dat moet ik ook hebben voor restjes quiche mee naar 't werk te pakken ... maar niet te vinden :-) Goe gescoord daar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Quiche...quiche... hier komt alleen taart in !!!
      Als ik er nog ergens eentje vind breng ik het mee voor jou!

      Verwijderen
  5. Benieuwd naar de recykleerprojecten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...