17 april 2014

Fotoshoot bij Myra

Een aantal weken geleden won ik de eerste prijs in de wedstrijd van Compagnie M. met dit kleedje. Ik mocht met de oudste naar de studio van Myra in Leuven komen voor een heuse fotoshoot en had voor de gelegenheid nog enkele fleurige kleedjes gemaakt. Het blauwe kleedje toon ik jullie hier, maar voor het rode kleedje moeten jullie nog eventjes geduld hebben... die primeur is voor later...

Het was een heel leuke ervaring, en wanneer dochter nummer 2 drie jaar wordt, maken we een nieuwe afspraak om ook haar te vereeuwigen in de studio van Myra.

Myra en Marte, allebei superbedankt voor deze leuke prijs! 
Hier gaan we nog lang van nagenieten !!!


Patroon voor beide kleedjes:
Louisa Dress - Compagnie M.

Ik ga er verder niet veel woorden aan vuil maken... de foto's spreken voor zich...












 En voor wie nieuwsgierig is hoe Myra dat toch elke keer weer klaarspeelt...
 een kleine blik achter de schermen...







20 opmerkingen:

  1. prachtig mieke en de jurkjes zijn ook weer perfect, en de foto's ... tja ook perfect he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de fotoshoot bij te wonen! Die Femke is toch wel een schattige spruit! En de kleedjes zijn natuurlijk ook super. Al ben ik het meeste fan van het kleedje dat je nu nog niet hebt getoond! M

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha... tja... da's nog eventjes wachten hé ... geduld Marte, geduld...

      Verwijderen
  3. Oh, die foto met het gele popje! Zo schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke fotoshoot! Dat schattige popje past perfect bij haar blauwe kleedje :-)
    Mooie dochter, mooie kleedjes, mooie foto's!

    En nu maak je me ook wel nieuwsgierig naar het rode kleedje :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn shoot en mooie kleedjes! Jij levert steeds prachtig werk af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig!! Wat geweldig, die Femke! Oh, zo benieuwd naar het rode kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Geweldige foto's ook, in prachtige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige blog...
    Om eerlijk te zijn heb ik hem ontdekt tijdens een zoektocht naar blogjes die de moeite zijn... Die een dikke duim en een pluimpje verdienen voor alle werk die jullie doen om dingetjes te maken en te delen met iedereen!

    Vind die van jou zeker de moeite, ga die zeker blijven volgen...
    En... Ik nomineer je met 9 anderen met de Liebster-Award.

    Hopelijk neem je het me niet kwalijk dat ik je nog eens nomineer (zag net dat jij al een award ontving), maar ik vind hem echt supermooi...
    Je ziet maar wat je er mee doet..
    Maar mijn appreciatie heb je sowieso!! ;-)

    Dikke proficiat! Je verdient het echt!
    Voor meer info over de Liebster-Award; check je mijn blogje maar even:
    mevrouwtjepauwtjesnaaisels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aiai, sorry mama van drie... ik heb je per ongeluk gewist... woepsie...

      Verwijderen
  10. Amai amai, je mag trots zijn, super mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk mooi! Foto's om te koesteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kleedje en superleuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...