3 mei 2020

Feliz top en zomershort


Ondanks de drukte deze dagen heb ik toch nog wat tijd om af en toe te naaien.
Ik probeer geen nieuwe stof te bestellen, maar mijn eigen voorraad wat weg te werken...
En dat lukt me redelijk goed. 


  Het vlinderstofje kocht ik toen ik dit mooi kleedje zag.
Dus dat ligt er al eventjes... toen ruim voldoende voor een kleedje,
ondertussen nog net genoeg voor een top, de Feliz van StraightGrain.

Ik maakte de versie met aangeknipte mouwen en blinde rits
en deze zit eigenlijk heel snel in elkaar.


Voor de bijpassende short gebruikte ik een zachtgele jeansstof
waaruit ik ooit een superschattige Jacob maakte. 
Het was een van mijn eerste blogposts en voor dezelfde dochter dan nog wel!
Haar benen zijn intussen een beetje langer... een beetje maar...



En zo heeft mevrouw weer een mooie outfit in haar kast hangen,
waar ze hopelijk snel mee naar school kan gaan!
Want die speciale vakantie, die heeft nu toch wel lang genoeg geduurd voor haar.

Ze wil terug naar haar juffen, de echte weliswaar,...
want die mist ze toch zo hard.


Pattern Top: Feliz dress/top - StraightGrain Patterns
Fabric top: Cloud9 fabrics (2014 collection)
Pattern short: 606A Burda Kids E079/2015
Schoenen: Moda Maris

1 opmerking:

  1. Heel mooi en zomers setje! Hopelijk kan ze het snel dragen, want het weer van vandaag werkt wat tegen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...