17 april 2015

Black & white


Een cm per maand, zo hard groeien die kinderen...
Hoog tijd om naast de rokjes en kleedjes wat broeken te maken.

Vorig jaar maakte ik deze flodderbroek in een kreukvrij katoentje...
Een dikke hit, dus toen ik deze stof zag liggen in de Veritas twijfelde ik geen seconde...

Perfect gewoon!

Een zalig zacht stofje, een kleur die overal bijpast 
én een print waar je vlekken niet zo snel opmerkt.


Ik kocht 80 cm, en kon er nét een 116 uit maken, 
ja een beetje op de groei, want ik hoop dat deze broek de hele zomer meegaat.







 Patroon: Knippie bijlage 4/2013
Stof: Veritas

36 opmerkingen:

  1. Oh, zijn dat de verjaardagsschoenen? Zo'n losse broek staat ook nog op mijn wenslijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo, zo'n mooi stofje! tof broekje heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige outfit! Zou ik nog wel int groot willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalige outfit! Zou ik nog wel int groot willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe outfit! Is dat een julia-sweater?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is een gewone trui, maar met een Julia-kraagje...
      http://petrolandmint.blogspot.be/2015/02/als-bij-toeval.html

      Verwijderen
  6. Wauw, prachtig broekje! Ziet er ook geweldig comfortabel uit :) stofje ga ik ook zeker eens zoeken als ik nog eens in veritas ben, zo leuk :)

    K(re)atrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Leuk he! Jammer dat ze niet in een 41 bestaan ... anders kocht ik ze voor mezelf ook!

      Verwijderen
  8. Super! Zette je er een rits in of is het gewoon met een rek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen rits, gewoon rek achterin, maar ik maak deze steeds met een verstelbare rek...

      Verwijderen
  9. Mooi, ik denk dat ik het boekje hier ook nog heb liggen...stof voor het weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Ziet er erg comfy uit. Zo'n mooie vlechtjes ook in haar haartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zalig marleen! ik stond écht te slapen toen je dat stofje kocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er een heerlijk comfy broekje uit! Een echt hipster, jouw dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel knap... En met die sneakers eronder, echt een hippe meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waw! Hoe comfortabel moet dat niet zijn zeg!
    En die schoenen zijn echt übercool.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe broek! En we vallen in herhaling maar die schoenen zijn zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk en toffe combinatie met de stoere schoenen!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig... ik ben dol op zulke outfits!
    Je hebt een hippe dochter!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben echt verliefd op dit broekje <3 Tot welke maat gaat dit modelletje?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cool !!! (Of is dat woord al helemaal un-cool?), soit heel toffe broek dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze coole outfit staat haar echt goed :)
    De broek past haar perfect. Mooi gedaan!

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaandedadde, een coole griet heb jij in huis! Btw, wat een vlechtjeskunst! Eloise blijft niet zitten dus tegenwoordig ben ik al blij als ik een staartje mag maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb ik dit broekje helemaal gemist?! Gelukkig verwijst Mieke er nog even naar, want hij is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk broekje. Toevallig heb ik juist hetzelfde broekje gemaakt voor ons dochtertje en ze is er ook heel blij mee.

    Groetjes Daisy
    (http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zalig gerief! kan je me even mailen ivm testen jumpsuit? fabiennemivhel2000@yahoo.com
    Ik hoop je eind volgende week een patroontje te kunnen sturen. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...