12 maart 2014

Tiny in de (dieren) tuin



 Vorig weekend was het retro-dag in de kringwinkels... Ik hield het bescheiden bij eentje, want mijn buit was binnen! Ik was content. 

Maar gisteren ging ik toch nog even kijken, want in de winkels van de Noorderkempen staat vanaf nu elke dag een beetje retro. De potjes en prullaria waren niet echt mijn goesting, echt typisch bruin-oranje, terwijl mijn voorkeur eerder uitgaat naar de jaren 50-60... de pastelkleurtjes.  Maar bij de kleertjes vond ik dan wel weer wat. Een volledige outfit in Tiny-stijl ! Een superschattig truitje (nog hagelwit!) een lekker kort rood kleedje en twee sponsen broekjes (kwaliteit want ze rekken nog heel goed mee).

En zeg nu zelf...  de haartjes moeten nog groeien, maar als figurant zou ze zo in de boekjes passen, niet?









10 opmerkingen:

  1. Topfigurant, als je 't mij vraagt! En dat pastel servies, daar ben ik echt wel wat jaloers op. Ik ben er al een tijdje naar op zoek, maar tot nu toe zonder resultaat... Heb je tips hoe ik concreter kan zoeken (zonder omver te vallen van sommige woekerprijzen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm... in de webwinkels vind je dit maar heel af en toe en dan meestal enkel borden... het meeste vind je op rommelmarkten... soms vind je niets, soms kom ik thuis met een hele stapel... kijk maar eens op mijn pinterest bij schattenjacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei kei kei schattig is dat popje van jou! Ik ben zooooo hard fan van Tiny! Ik had al die boekjes vroeger, maar een groot deel is spoorloos verdwenen... ik probeer nu stelselmatig mijn verzameling weer compleet te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie buit! Minder leuk aan die retrodag vind ik dat tweedehandswebsites zaterdagavond vol stonden met retrospulletjes. Spijtig voor de eerlijke retro-liefhebber, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! En het zijn die opkopers die de prijzen omhoog duwen... al viel dat bij ons nogal mee...

      Verwijderen
  5. Dat piepend onderbroekje, zo typisch Tiny!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo... Wat een schatje is jouw kleine meid! En die appelbolle wangetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, toffe buit!
    En oh, wat is dat een schattig bezeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het Tinygehalte van je dochtertje is zeer hoog! De schattigheid ook. Bij ons in Aarschot waren de retrodagen in de kringloop een dikke flop. Echt niets deftigs...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...