3 april 2019

Neon rain - bomber


De lente is in't land! In onze tuin staan de paasbloemen heen en weer te wiegen 
en houden ze nog net stand tegen de felle voorjaarsbuien, 
dus de naam "neon rain" vind ik perfect gekozen bij deze vrolijke stof. 


Op 5 april ligt de nieuwe collectie 'SpringFruit' van AboutBlueFabrics in de winkel
en ik mag jullie alvast doen watertanden...


Eerst had ik geen idee wat ik met de stof zou maken, ... een trui is maar een trui, 
en ik vond dat dit wel wat meer mocht zijn,... een bomber dus. 
Voorheen maakte ik die steeds enkel. Deze keer ging ik voor volledig gevoerd. 
Dus kan het bij wat warmer weer perfect als jas gedragen worden.





Voor een patroon moet je niet bij mij zijn...  ik vertrok van een Teddy sweater. 
Ja.. ahum... zie je het nog? Ik in alle geval niet, haha,... maar gelukkig is het
 eindresultaat net wat ik in gedachten had.


De keuze van contraststof vind ik hier heel bepalend voor het uiteindelijke uitzicht van het vestje. 
Het felle geel van de rits en boordjes steekt pittig af tegen de stof. 
Moest ik hier voor meer pastel gekozen hebben, of zelfs wit, 
dan had het er veel zachter uitgezien.


Binnen enkele dagen ligt deze zachte frenchterry in de winkels,
samen met nog drie andere pareltjes,
dus denk al maar eens na wat je ermee wil maken!

Stof: oekotex frenchterry - AboutBlueFabrics - Spring Fruit collection  - Neon Rain
Patroon: zelfgetekende bomber

8 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...