16 maart 2019

Degelijk gerief


Ik weet het... oversized en baggy is in, net zoals cropped en weetikwat nog.
Maar als het waait wil je gewoon een warme trui, die mooi aansluit
en waar je jas makkelijk over past. 

En als er dan ook nog een mooi aansluitende kap aan zit,
dan scoor je punten bij je dochter.


Dus neen, geen hipster model deze keer, maar degelijk materiaal.
En stiekem ook om te twinnen met mama, want dit is de tweede (en laatste) keer
dat ik het stofje uit de kast haal.








Ik maakte van de overschot ook nog een bijpassende legging,
maar ik weet nu al dat dat binnen enkele weken een short wordt, wegens gaten in de knieën...
naai maar mama,... zucht...

Patroon: kaptrui uit SVDHZ1 met aangepaste kap.

7 opmerkingen:

  1. Supermooi, de trui. Al ga ik nu wel eens voor wijd, ik hou ook nog steeds van slank en aansluitend. Het haar van je dochter is trouwens prachtig gevlochten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ja, die heeft nu eens echt ideaal vlechthaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Het kan ook niet allemaal cropped en oversized zijn hé. Mooi gedaan, trouwens, die kapaanpassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Degelijk en ideaal! Ik vind aansluitend stiekem ook nog altijd het schoonst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You made an article that is interesting.You are so amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie trui, ik ben waarschijnlijk totaal niet hip want ik vind dit veel mooier dan baggy en crop top enzo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...