21 september 2017

Feliz Top + fabric GIVE AWAY


Ik had jullie al verteld dat nr twee in de maak was, wel... bij deze ... een Feliz Top!
Dit model staat mooi op een skinny jeans, wat toch wel stoerder is
voor meisjes die nu naar het eerste leerjaar gaan.


Het stofje is net als bij deze losgeweven, en valt daardoor mooi door. 
Het is er eentje van Filou, dat ik kocht in Kapellen en al eerder gebruikte voor deze broek.



Ik heb nog een restje over (100 x 100) plus nog wat extra, en dat is voor iemand van jullie.
Nog prima voor een zwierrokje, een babykleedje, een hemdje of broekje...
Laat gewoon een bericht achter, en volgende week doen we lotjetrek!







Patroon: Feliz Top & Dress - StraightGrain Patterns
 Stof: own fabricstash - ooit gekocht in Kapellen
Knoopjes: Rommelmarkt

38 opmerkingen:

  1. Oh, prachtig! En lekker stoer inderdaad. Zou hier goed van pas komen met nummertje twee die elk moment hallo kan komen zeggen tegen de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje, zouden de kleindochters wel leuk vinden.
    Het bloesje staat heel mooi op een skinny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke top hoor! En die skinny jeans geeft het net dat beetje extra pit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh waw, wat een geweldig stoere outfit. Supermooi, en supercool. Eentje in mijn maat graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh la la mooi hoor, ik doe mee voor een stella rokske!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi stofje voor deze Feliz. Leuk op de skinny jeans. Mijn dochtertje is alvast fan van het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi topje. Graag waag ik mijn kans, kleindochter zou supercontent zijn
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supermooi.. kan ook voor een hemdje voor de kleinzoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk stofje en nog wel in de lievelingskleuren van mijn kleindochter!Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi ; je weet nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weeral zo'n schoon exemplaar! En ik ding graag mee naar het stofje (ik denk al aan een hemdje voor de zoon of een top zoals deze van jou voor mijn nichtje)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke outfit! En inderdaad, dit shirt met skinny jeans is ideaal eerste-leerjaar-gerief. Dankjewel voor de inspiratie! Mijn dochter werd net 6 en zou het stofje geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet precies toch eens dringend gaan neuzen in Kapellen :-) En zo'n topje zou hier ook goed in de smaak vallen, je brengt me (weeral) op ideeën ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie Feliz én mooi stofke! Ideaal voor een kleine-stoere-meisjes-rokje mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel toffe outfit en leuk stofje. Ik weet al een baby'tje dat ik daar blij mee zou kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zalig patroon die Feliz hè! Ik plan ook al een tweede!
    Ik wil wel een kans wagen voor de stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi! Ik ben ook aan mijn eerste Feliz bezig, ik twijfel of dat in kleedjesvorm mooi gaat staan op mijn magere dochter. Maar zo gecombineerd op skinny jeans is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke combinatie. ..ik waag graag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad heel geslaagd! Ik doe ook graag mee om dat prachtige stofje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit ga ik onthouden, heb hier ook een eerste leerjaardochter die heel graag skinny jeans draagt.
    Een heel mooi blousje en je mag mijn naam ook op een strootje zetten :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. bij ons is "zwier" nog altijd het codewoord voor succesvolle outfits. Ik doe graag mee voor het mooie stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi stofje. Subtiele vogeltjes, waar de meisjes graag naar op zoek zouden gaan! En een skinny met zo'n los topje, misschien dé manier om de oudste dochter broeken te laten dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit en mooi stofje. Ik wil er wel iets mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, mijn dochter had enkele jaren geleden een jurkje met dat stofje, het zou super zijn om nu eens iets zelf te kunnen maken voor haar met dat zelfde stofje. Jouw mooie creatie is alvast ideale inspiratie, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eenvoud siert! Mooie top in een prachtig stofje. Perfect voor de herfst, ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb dezelfde knoopjes in huis en deze roepen om dit stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kleedje! Ik moet dringend ook eens een Feliz maken. En bij deze ding ik graag mee voor het stofje. Daar krijg ik nog wel iets uit voor mijn 5-jarige :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig! Ik herken het stofje meteen, eentje van een filou kleedje waar ik vroeger zo fan van was. Dus ik doe graag mee, de duimpjes gaan omhoog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het een schoontje! Perfect voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige outfit, helemaal mijn ding en van de dochter. Ik zou gewoon een kopietje maken denk ik 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Mooie top! Ik doe graaaaaag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. MMM... van maar Maar, Maarleen, hoe Mooi is dit! Ik ben fan van het patroon maar vooral van jouw uitvoering. Het lapje laat ik voor anderen, ik zou misschien ook eens beter give-aways doen recht uit mijn stoffenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige feliz en dat stofje is zo mooi! Perfecte match.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wat een mooi topje.
    Ik zie de Feliz meest verschijnen als kleedje, maar dit vind ik ook echt top ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie Feliz !! En dat stofje lijkt mij ook wel geschikt voor de Valerie top...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee voor dat leuke stofje. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...