19 september 2017

BLOS - nieuwe collectie


Yay !!! De nieuwe collectie van AboutBlueFabrics - BLOS is gearriveerd!
En ik mocht een lapje omtoveren tot een leuk herfstkleedje.

Ik ging voor een patroontje dat ik hier en hier al vaker gebruikte.
Eenvoudig model, makkelijk te maken, en comfortabel voor de gelukkige
bij wie het in de kast komt te hangen.
Iedereen content!



Het zwarte kraagje voegde ik toe om het pyama gehalte te vermijden.
En de zwarte mouwboordjes zorgen voor een extra contrast.



Patroon: Knippie bijlage 4/2013
Stof: AboutBlueFabrics - BLOS collectie
Rits: kringloopwinkel



7 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi modelleke dat jij ermee gemaakt hebt!! Dat kraagje erbij, de zakken met zwart, het kraagje. Het is af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze bergjes waren ook meteen mijn favoriet! Helaas zat ik in de echte IJslandse bergen toen ze verwerkt moesten worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas?! Lol! Je had dat moeten zeggen, ik had me wel opgeofferd om naar Ijsland te gaan in jouw plaats dan!

      Verwijderen
  3. heel schoon, ik ben al effe op zoek naar een leuk tricot kleedjespatroon, denk dat ik eens in Ottobre ga kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kraagje om het pyjama gehalte te kelderen, echt goed bedacht! ziet er ook zo comfortabel uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi jurkje! Het staat haar schattig en toch ook stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nu echt schoon sie. Ik ben verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...