12 mei 2016

Sunset - pin it & make it #5


Een tijdje geleden ging ik op bezoek in het atelier van Lotte Martens. Ik vergaapte me aan de prachtige stoffen die daar hangen en voelde vol verwondering aan de verschillende materialen.

Ondertussen verzamelde ik al drie stofjes, maar nog steeds krijg ik het niet over mijn hart om erin te knippen... 
ze mogen nog eventjes verder rijpen op mijn zolder.

Voor diegenen die net als ik uren kunnen staan twijfelen over grote lappen, welnu, er zijn ook kleine stukjes. 
Deze unieke stofjes worden uitsluitend als set verkocht in een mooie "Textielbox" 
exclusief verdeeld via LeChaperon(un)limited

Het zijn 13 lapjes die je stuk voor stuk toeroepen: voel mij! knip mij! gebruik mij! experimenteer!
De set is samengesteld uit heel verschillende materialen: katoen, boordstof, nepbont, vilt, kant,...  
Allemaal stoffen die je uitdagen om wat verder te denken,
om eens iets anders te doen en uit je comfortzone te treden. Maar ze zijn het waard!

Daarenboven kan je de box uiteraard nadien nog gebruiken om mooie stofjes 
of misschien wel mooie herinneringen of creatieve ideeën in te bewaren!


 Het eerste stukje dat ik verwerkte is een prachtige goud-gele stof. 
Toen ik het in handen kreeg dacht ik meteen da's perfect voor een groooote strik !!! 


Wil je het tasje ook graag maken, klik dan zeker even door,
het is gebaseerd op de gratis tutorial van ElmStreetLife


Het stofje schreeuwde om een foto bij avondzon, zodat het goud mooi geaccentueerd werd.
Het bling-bling gehalte was hoog genoeg voor de dochters, die er meteen mee aan de haal gingen!


Benieuwd naar meer? Ga dan zeker een kijkje nemen bij de andere bloggers,
ook zij experimenteerden volop met heel uiteenlopende en verrassende resultaten!
En ikzelf presenteer de komende weken ook nog andere creaties!
  





12 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...