17 mei 2020

Wasbeertjes ...


"Mama, dat is toch veel te mooi als pyjama, ik wil dat nu aandoen..."
En eigenlijk hebben ze gelijk... 



Dit wasbeer stofje uit de laatste collectie van Megan Blue is er in verschillende kleurtjes
en ik koos okergeel, mint en oudroze. De print is heel schattig en toch niet te kinderachtig. 
En ze zijn alledrie gek van hun nieuwe kleedje, dat eigenlijk bedoeld was als pyjama...

Het patroontje baseerde ik op het VAN KATOEN ondergoed
dat je hier bij Oon gratis kan vinden. Ik verkortte het bovenstuk ongeveer 10 cm, verbreedde
het voor- en achterpand links en rechts met een goeie centimeter,
en dan rimpel je er gewoon een rechthoek aan als rokdeel.



Ideaal als pyjama, maar dus ook als een zalig zomerkleedje!



Fabric: Raton Laveur - megan blue fabrics o.a. bij de Stoffenstraat
Patroon: gebaseerd op Van Katoen ondergoed

2 opmerkingen:

  1. Zo schattig, die drie samen in hun jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en dat brengt me op ideeën om het Van Katoen patroontje zo aan te passen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...