5 juni 2019

Vita jurk - new pattern


 Ja, je kan er niet naast zien deze keer maar ze wilde niet op de foto zonder...
Maar kijk toch maar even verder dan die koddige Colette, want het jurkje is ook heel schattig ;-) 


Bel'Etoile en KaatjeNaaisels bundelden hun krachten wederom en tekenden een patroontje voor
een zalig luchtig zomerkleedje.  Het komt in verschillende varianten en zelfs als een blouse voor de mama's. 
Twinning kan dus prima deze zomer!


Ik mocht mee testen en ging voor de meest eenvoudige versie met blinde rits en rechte mouwen.
Maar stiekem vind ik die met manchetten ook superleuk, en voor mezelf ga ik er ook nog eentje maken. En dan misschien voor de oudste nog een lange versie...aaaggghh... te veel opties gewoon!



Als je een stofje kiest zou ik gaan voor heel soepelvallend, geen gewoon katoentje,
anders gaat het als snel te wijd open staan. Ik kocht dit heel zachte stofje met een mooie flow
bij Stoffenverkoop Geel tijdens hun laatste opening en deze valt mooi door.




Het patroontje kan je kopen als pdf maar ook op papier.
Neem maar een kijkje op de sites van Isabel en Katrien! Veel naaiplezier!

Patroon: Vita jurk en blouse (Bel'Etoile x KaatjeNaaisels)

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...