1 juli 2018

Lena dress - 100 shades of pink



Tropische temperaturen,... vakantie in het vooruitzicht...
dus nog snel wat zomerse kleedjes naaien!
Het Lena kleedje van Ikatee lag hier al een tijdje, en toen ik dit prachtig exemplaar 
zag passeren, duikte ik het maar snel op!

 
Het patroon vraagt om heel luchtige soepelvallende katoentjes,
en daar had ik wel wat voor in mijn kast zitten.
Het is een echt beginnerspatroontje, klaar in een wip!
Perfect om even snel te maken en dan, hop naar buiten met de kindjes!



 Ik kocht meteen ook de mama-versie, maar daarvoor moet ik nog wel even naar de winkel,
want lappen van 2.8 meter liggen hier niet zo dikgezaaid in de kast...







Patroon: Lena dress - Ikatee
Stof: Geel stoffenverkoop - Stass stockverkoop

4 opmerkingen:

  1. Oh zalig! De mama en dochter Lena zijn mee met ons naar Portugal. Ik paste mijn jurk al maar Eloise nog niet dus ik ben heel benieuwd, zeker nu ik jouw prachtige versie zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieflijk stofje! Ik kijk al uit naar jouw versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twinnen met Emma'tje vind ik een superplan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...