10 mei 2018

Berrrrrlin Beat


 Ok, ja, vijgen na Pasen,... ik weet het...
Ondertussen heeft iedereen al lang een bomber gemaakt, is het hoogst waarschijnlijk 
al compleet passé,... maar toch... ik maakte er eentje, en ben er zot content van!


De stof daarentegen is nog niet zo oud... een van mijn meest recente aankopen zelfs.
En bij uitzondering gekocht met een doel voor ogen. Ik moet dat precies eens meer doen, of minder?
Het is een punta-di-roma-achtige stof met wat glitter in, waardoor het meteen een iets chiquere uitstraling heeft. Nog wat blinkende accenten in de boordstof en rits, en het vestje is compleet party-proof.


Voor de rest moet ik er niet veel woorden aan vuil maken. Top patroon, die Berlin Beat!  
Ik ben begot helemaal op dreef met dat selfish sewing deze dagen.






Patroon: Berlin Beat - UrbanStyle (book by EvaMaria)
Stof: De Stoffenstraat
Boordstof: Veritas
Rits: markt Eindhoven


17 opmerkingen:

  1. Niets passé, helemaal in die bomber van jou. Heel schoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe uitvoering gemaakt.Ik heb er ondertussen gemaakt en vind ze zalig om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schoon! Heb je hem gevoerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de stof is redelijk dik. Maar bij een dunne stof zou ik het wel doen.

      Verwijderen
  4. Je bent zeker nog niet de laatste, ik maakte vorige week mijn eerste Odettes, dus die bomber zal hier binnen een paar jaren nog wel volgen waarschijnlijk :) Een heel tof exemplaar, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn bombers al passé? Nee toch? Ik heb er hier ene liggen die bij-na is afgewerkt! Revivallen jong, dat gaan wij doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zeg, helemaal mijn ding: leopard en bling <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onder welke categorie vind ik die Leopard stof terug? Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee,ik kocht ze ter plekke, maar ze was er wel in meerdere kleuren dacht ik. Mailtje sturen naar de stoffenstraat?

      Verwijderen
  8. Oh, wat een schoontje! Die boordstof maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mocht ik die zien hangen in een winkel, ik koop het direct! Helemaal mijn ding 💚

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind deze echt cool ....en ik moet mijn eerste ook nog maken ..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super! Enne, je bent zeker nog niet de laatste hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...