14 november 2017

Witte zwanen...


Witte zwanen, zwarte zwanen, wie gaat er mee naar Engeland varen?


Eva Mouton haalde weer haar potlood en penseel boven
en toverde vier nieuwe prints uit haar hoge hoed.
Ik ben helemaal weg van deze, maar de andere zijn al even geweldig!
Kijk maar hier, en hier en hier!


Op het eerste gezicht is dit misschien geen winterse print, 
maar ikzelf ben ondertussen al van gedacht veranderd.
En door zachte fluffy stof in de kap en zakjes te verwerken en
 ook als mouwboordjes te gebruiken is het heel lekker warm.





Met het laatste restje naaide ik ook nog een kussentje.
French terry aan de voorzijde en dezelfde fluffy stof aan de achterkant.
Ik maakte die trouwens heel klassiek met overlap aan de achterkant 
zodat hij makkelijk de was in kan. Wel handig met zo'n wit stofje ;-)


 De stoffen liggen vanaf vandaag in de winkel! Dus misschien leuk om alvast een lapje te bestellen 
onder het mom van "ik koop mijn eigen Sinterklaas-cadeautje wel ;-)

French terry - AboutBlueFabrics - Eva Mouton reeks
Voering/Mouwboordjes en rits - de Stoffenstraat
Patroon: "herwerkte" kaptrui uit SVDHZ 1

Nog wat inspiratie nodig?
In de loop van deze week verschijnen er nog een hoop
mooie creaties met de Eva Mouton stofjes!

16 opmerkingen:

  1. Idd, mijn 1e gedachte...hmmm voorjaarsstof..Maar met die fluffy, je hebt me overtuigd! Super tof en knuffelig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo tof! En met die boord ook aan de armen. Nu wil ik trouwens ook zo'n zwanenkussen. Ik denk dat dat met de gymboys of alpaca's niet hetzelfde rustgevend effect zou geven. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh wat een mooie stof! en uiteraard mooi vestje en kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Za-lig! Zowel de trui als het kussen als de knuffelboordjes, en vooral die knappe Femke daarin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zodra ik de aankondigingsmail kreeg van Bambiblauw ben ik naar de webshop gesurft en bestelde ik deze en die met poezen. Prachtige prints! Van de anderen ben ik iets minder fan door de kleuren. Goestingskes zeker! Deze trui is écht de max, Lara vraagt al even om een kaptrui met rits (liefst omkeerbaar dan nog), misschien waag ik me er wel eens aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...