22 augustus 2017

Posca - FUN - knutselen

 Het was vanavond een heel mooie zomeravond, en dan trekken we soms naar het bos om
schatten te gaan zoeken. Vandaag was het echter een schattenjacht met een missie!
Speelgoed maken voor onze kleine vriend!
Kijk eens hoe lief!


Omdat katten nu eenmaal graag spelen en klimmen, zochten we spullen in het bos 
die we versierden met vrolijke kleurtjes. Ik maakte een paar voorbeeldjes en de dochters deden de rest!








De stiften zijn van POSCA, en het zijn acrylverf stiften. 
Ik kocht ze een tijdje geleden als cadeautje voor mezelf na een tip van Lotte Martens. 
Haar dochters (en zijzelf ook wel vermoed ik ;-) ) knutselen hier ook graag mee. 
Maar eigenlijk is het ook prima voor kleine kinderen. 
De verf is op waterbasis, dus de gekleurde vingers waren na een wasbeurt weer helemaal proper. 
Of het ook uit de kleren gaat... dat weet ik morgen pas ;-)




5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan. En bedankt voor de tip van de stiften!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik die ook voor raamtekeningen ;). Wij hebben één raam waar altijd wel iets op staat. Het idee van de takjes nam ik ook mee van bij Lotte, plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik probeer het overal! Op de ramen, op de verjaardagskroon, op de glaasjes voor de kinderen om ze uit elkaar te houden! Zo leuk!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...