18 juni 2017

See Ya !


Net zoals velen keek ik uit naar de nieuwe collectie van SeeYouAtSix, en toen ze in de winkel lag ben ik meteen gaan kijken. De mooie foto's die de collectie aangekondigd hadden, lieten ons al watertanden, en hoewel ik alles wel had willen kopen, hield ik het bescheiden bij twee stofjes én de bijhorende boordstof.

De visjes kocht ik voor mezelf, maar ik heb nog een stukje over voor iets voor de meisjes.
Het is echt superzachte french terry die heerlijk draagt. De achtergrondkleur is heel zachtroze, 
dus als je bijpassende boordstof wil, koop je die er best bij.


Het patroon tekende ik zelf op basis van een gekochte trui en ze zit super,
dus die ga je hier nog wel eens zien passeren in de toekomst.






Stof: SeeYouAt Six - Playtime collection - De Stoffenstraat
Patroon: zelfgetekend

30 opmerkingen:

  1. Zo mooi zeg! Ik zou dat stofje niet direct voor 'ons' gezien hebben, maar jij staat er echt super mooi mee!
    Echt, heel erg mooi gedaan, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had juist hetzelfde idee om die voor mij te maken.
    Staat je prachtig. Hoeveel boordstof zou ik daarvoor moeten bestellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht 25 cm en kwam toe! de boordstof is heel rekbaar. 4 cm voor de hals en 10 voor de boorden.

      Verwijderen
  3. Heel mooi!!! Wat is het een prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook zo een fan van die visjes! Ze staan je supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig plan, de stof voor jezelf houden, en het is nog mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg spontaan goesting om je na te apen #alweer #ergschoon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi... gewoon doen! De kans is klein dat ik je bij de bakker tegenkom in dezelfde trui 😅

      Verwijderen
  7. Ik zou die stof inderdaad ook meer met kindjes associëren, maar jij bewijst met glans het tegendeel. Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik had hetzelfde stofje en zowat hetzelfde kledingstuk in gedachten voor mezelf. Maar ik kon me bedwingen en heb niets gekocht. Nu ik dat van jou zie ben ik best wel jaloers... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik vind ze zelfs mooier bij jou, dan bij kleine kindjes! (Een match die ik nooit onmiddellijk aan volwassenen zou linken)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, misschien omdat je op deze manier meer stof ziet?
      Dankjewel hoor!

      Verwijderen
  10. Zo leuk, die vissen voor jezelf! Staat je heel erg mooi! En die doorlopende print en al, sjiek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit had ik er niet in gezien, zo'n sweater voor volwassenen in die stof, maar het werkt wonderwel heel goed. Kei tof! #slightlyjealous

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...