26 februari 2017

Shortjes à volonté


Het is een beetje stillekes hier... er werd een hoop genaaid, maar ik had wat troubles met mijn mega-gigantische fotoverzameling, dus spendeerde ik al vele uurtjes achter de computer om terug orde in de chaos te brengen.

Maar nu dus eindelijk weer een update van de lente-collectie, want de oudste haar benen groeien veel te snel, 
dus die kan wel wat nieuws gebruiken in haar kleerkast.

Ik naaide meteen maar drie shortjes, want vorige zomer was dit toch wel haar favoriete kledingstuk. 
Het is trouwens ook een verslavend modelleke... en elk stofje geeft toch een heel ander resultaat. 
Aan het patroon veranderde ik niets, maar ik liet wel het touwtje achterwege... 
Het valt trouwens heel ruim! Want Femke draagt normaal een 122!

  nr 1. maatje 110 - stof van mondepot
linnen biais van veritas







nr 2. maatje 104 - stof van BambiBlauw








Patroon Short model 606A Burda Kids E079/2015

23 opmerkingen:

  1. fan fan fan!! Met nummer 1 en nummer 3 als topfavoriet. Ik ben ook bezig aan de shortjes voor de kids... mss dat ik mijn burda kids ook eens uithaal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit welke burda kids komt dit patroon aub?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa laat de zon maar komen! Heel leuk, deze shorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartjes voor die eerste twee! En wat een model zeg, die Femke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige shortjes!!!! En wat bij jij er goed op tijd bij ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent duidelijk in volle lente/zomer modus. Ik kijk uit naar zalig warme temperaturen zodat deze shirtjes ten volle kunnen dienen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi. De lente mag duidelijk starten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Femke haar benen lijken idd eindeloos! Super tof modelletje, en perfecte stofkeuze !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vloog ook al in de shortjes #schaterlach. Maar dat exemplaar met die veren, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amai, dat zijn wel héle mooie shortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, en alle 3 heel anders!
    Laat de zon maar komen!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo ! (ik heb er nog altijd spijt van dat ik die bovenste veren niet op tijd te pakken kreeg bij Mon Depot)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik! Ik kocht maar 75 cm dus ben er heel spaarzaam mee! Maar ik denk dat er veel net teveel bestelden... eens rondhoren?

      Verwijderen
  13. Na het zien van deze beauties op Instagram wilde ik al eens van dichtbij komen kijken, het heeft geduurd tot nu! Maar ik pinde alvast het patroon en ga er zowiezo zelf nog mee aan de slag, de max!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...