12 januari 2017

taxi mama



Er is een nieuwe fase aangebroken in mijn leven,... en er is geen weg terug.
Vanaf nu ben ik officieel taxi-mama. 
De oudste is begonnen met haar eerste zwemles, en hoewel ze al superblij was 
met haar nieuwe badpakje, hoort daar toch wel een echte zwemtas bij.   
Dus haalde ik "Mijn Tas" uit de kast en maakte een Wiske in haar lievelingskleur.


Ikzelf had vroeger net dezelfde. Eentje in het lichtroze met witte hengsels.
 Die was wel bijlange niet zo degelijk gemaakt, dus ik hoop dat zij met dit exemplaar
meer dan één hobby verslijt of toch minstens haar 500m brevet haalt...



De handdoek maakte ik al eerder uit superdikke badstof, 
en voorzag ik van een Petit-Pan randje en een ophanglusje. 



Ze begon haar eerste les alvast met een grote glimlach van oor tot oor,
terwijl mama en papa even hard zaten te glunderen toen we haar bezig zagen...
Want in de cafetaria van het zwembad voel je je toch even die vlieg die je af en toe wil zijn,...


Patroon: Wiske II - Mijn Tas - Elisanna&Finn

Buitenstof: Petit Pan
Voering: komt van De Stoffenstraat
Hengsels: twee riemen
Zwarte kurk - K-bas
Rits: markt Eindhoven

12 opmerkingen:

  1. Hihi. ... taxi mama. Dat ben ook :)
    Prachtige uitzet. Succes met het zwemmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Met zoveel oog voor detail, wauw! Laat die brevetten maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap! De dochter kan in stijl naar de les. Hier ook een fiere taxi-mama, ik maakte een ballettas (nog niet geblogd).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, die kleurencombinatie handvaten en stof is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai wat een mooi zwemgerief, en ook mooie woorden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie zwemspulletjes! Zo maak je toch een heel warm nest ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Ik krijg ook goesting om er een te maken nu ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen al voor de tas en handdoek zou ik prompt starten met zwemmen want ze zijn prachtig. En dat taxi spelen dat duurt nog wel,even. Hier drie dochters (de oudste 17 jaar) die alle drie naar de zwemtraining gaan. En als je weet dat ze drie keer per week trainen hoef ik je vast niet te vertellen dat ik de rit van en naar het zwembad zowat blindelings kan afleggen.(Al probeer ik dat veiligheidshalve liever niet ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke tas! En dat meekijken moet inderdaad zalig zijn! Hier voorlopig turnles. Toen de body's die ik maakte te klein werden, koos ze voor haar danspakjes van H&M, voorlopig dus geen eigen naaisels meer voor de hobby hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt! Heb je waterdichte stof gebruikt voor de voering?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...