17 oktober 2016

komorebi blue


Nani iro is stilletjes in mijn collectie gekropen... en heeft er een vast plaatsje veroverd. 
Eentje verwerkt, nieuw lapje erbij! Er zijn verschillende types stof van nani iro. 
Dit is de zalige double-gauze - komorebi blue


Het is een unieke stoffenreeks waar ik aan moest wennen, verliefd op worden, 
en nu zou ik niet meer zonder kunnen! Een beetje duurder misschien dan de meeste stoffen, 
maar zijn geld zeker waard! Believe me!




Het aantal winkels dat Nani iro verkoopt groeit beetje bij beetje.
Ik kocht dit pareltje bij Julia's shop in Antwerpen.

Patroon: overgetekend van een confectie hemdje uit mijn kleerkast.

29 opmerkingen:

  1. Schoon! Ik ben ook verliefd geworden. En die zachtheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat staat deze blouse je goed zeg!
    Ik ben ook verliefd op Nani Iro. Die zachtheid!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht mijn eerste lapje dankzij jouw groene rok voor Fien! Maar dat lapje ligt hier nog te rijpen ;-)

      Verwijderen
  3. Prachtig! En kom, deel dat patroon maar met jouw vriendinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh en nu vergat ik uiteindelijk nog dat bloesje te passen! Damn, ik vind dat we een naaiavondje moeten organiseren om dat bloesje te maken!

      Verwijderen
    2. Dan wil ik wel meedoen. Zot schoon: stof en patroon

      Verwijderen
  4. Nooit gedacht eigl dat blauw jouw kleur zou zijn, maar wat staat het je geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mocht er van héél dichtbij van genieten, van dat schone bloesje... prachtig Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gij snelle blogster! :-)
    Het is een prachtig bloesje dat mag gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow, dat is echt keischoon Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zag je al op instagram in dit bloesje, keischoon staat ge ermee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi. Ben momenteel ook een kleedje aan het maken met double gauze en het verwerkt zalig. Nani iro daarentegen kende ik nog niet. Leuke kennismaking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het inderdaad even wennen aan die kleurschakeringen maar het is een mooie bloes: jij hebt oog vr detail

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei mooi. Ik vind de kleur u kei mooi passen. Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi! Ik ben fan van Nani Iro en blauw is helemaal mijn kleur. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauwie. Dit is zonder twijfel de mooiste Nani Iro die ik al zag! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...