11 augustus 2016

Hoppe de Walvis


 We zijn verhuisd! Naar ons droomhuis op onze droomlocatie...
Nee, geen exotisch eiland of zo, gewoon 2 km verder in hetzelfde kempische dorpje.
Het was superhard werken en het is nog niet helemaal af, maar hier op mijn blog zullen jullie
wel beetje bij beetje de nieuwe hoekjes in ons huis ontdekken... naarmate die met wat kleur ingevuld worden.

Want 1 ding is er alvast... lege witte muren om foto's te maken!








Fabric - Whales - Elvelyckan Design - Bellelien
Wereldbol - kringloopwinkel

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verhuis! Ik zie al mooie plekken. Fijne Hoppe ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer is die housewarming? :-) Coole Hoppe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, ik ben superbenieuwd naar jullie nieuwe huis ... kan ik inspiratie opdoen :-) De wereldbol smaakt naar meer! Plezant stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahaaaa een house warming! Zalige Hoppe x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah nee hé Marleen, je ging mijn ogen niet meer uitsteken met die wereldbol, was dat geen afspraak? ;-) Ik weet niet welke van de vier ik het mooiste vind: de bol, Hoppe, Amber of dat huis. Ik denk dat ik dringend eens op inspectie moet komen op een top 4 op te stellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie Hoppe, een van de mooiste die ik al zag!! ziet er zaaaaalig uit! en wat een prachtige vondst, die bol!! ik ben heel benieuwd meer te zien van je huis, dat wordt vast en zeker de moeite! succes ermee nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie Hoppe!! En die wereldbol ... wat een vondst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige hoppe.
    Ik ben ook dol op het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera met de verhuis! Volgens mij weet jij er binnen de kortste keren een pareltje van te maken, van dat huis van jullie :)
    Hier huppelt er ook een Hoppe rond, die haalt het in de verste verte niet bij dit prachtexemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie Hoppe! Veel plezier in jullie nieuwe huis en bij de verdere inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige hoppe! Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk compleet afgeleid ben door die wereldbol!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met de verhuis! Een bekroning van hard werken! Witte muren: Dus vanaf nu nog meer blogmateriaal! Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! En veel plezier met de nieuwe woning :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige Walvishoppe! En die schone witte muren, om jaloers op te zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...