23 november 2015

bloggers for life steunen #MFL ... koop een lotje... of twee of drie !!!


Vorig jaar maakte ik twee slaapzakjes...
Ik was toen zwanger van Emma en maakte een jongens- en een meisjesversie.
De meisjesversie werd gebruikt, de jongensversie bleef in de schuif liggen voor een ander kindje.


Sommige mama's hebben niet de luxe om verschillende slaapzakjes te hebben,
dus nu wil ik deze graag verloten zodat er meer dan 1 kindje lekker warm kan slapen.

Met jullie steun kan Moeders voor Moeders
met de opbrengst van de lotjes misschien wel 50 slaapzakjes aankopen!


Maat: 4 mnd - 1 jaar
Tot maatje 74 - 80 te dragen



Wil je graag kans maken op dit slaapzakje, voor je eigen kind of kleinkind?
Voor het kindje van de buren of je petekindje?

Doe dan mee, koop een lotje of 10
en steun mama's die het niet zo breed hebben.
Hoe?
Vul het onderstaande formulier in en betaal via overschrijving.
Per 2 euro krijg je een lotje toegewezen. 
Dus wil je graag drie lotjes kopen, dan schrijf je 6 Euro over.
Emma zou het leuk vinden als jullie massaal lotjes kochten !!!
 Zo kunnen wij met een klein gebaar heel wat kindjes gelukkig maken !!!

Betalen op BE69 3770 2596 1378 - Bloggers for Life
Vermelden bij de betaling:
 18 - uw naam en voornaam - aantal lotjes

Formulier:




Maar ik ben uiteraard niet alleen!
Deze week worden er weer 10 nieuwe handgemaakte spullen voorgesteld.
Hier kan je de andere items vinden!




 Hier kan je nog eens nalezen hoe alles geregeld wordt!
In de week van Music for Life (op 18 dec) worden de lotjes getrokken
en kom je te weten of je iets won!


18 opmerkingen:

  1. Heel schoon! Ik koop straks wat lotjes se! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah, die schattigheid druipt van het scherm af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie slaapzak! En die doorlopende print, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te klein voor hier, maar ik weet wel een hele resem kanshebbertjes hiervoor. Ik koop dus alleszins wat lotjes hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh, helaas hoef ik daar niks meer mee en zijn de meesten hier wel uit de babies, maar die eerste foto doet me er bijna weer naar verlangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥ voor zàlige Emma. En voor dat mooie maaksel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tweede foto, hartjehartjehartje! Die ga ik gebruiken voor de Facebookpagina, als ik jouw slaapzakje morgen in de kijker zet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zeg je, daar op de achtergrond, er liggen al genoeg slaapzakjes in de kast? Nooit! Zeker niet als het zo'n mooie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi slaapzakje en zo'n schattige foto's!
    Binnenkort komt er een baby'tje bij in de familie en ik vermoed dat het een jongen is ;-)
    Dan heb ik ineens mijn geboortecadeautje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...