13 mei 2015

zilverdraad


Sinds ik mezelf een overlock cadeau deed, is tricot mijn dikke vriend.
Ik naaide al ettelijke truien voor mezelf, en ben het concept nog steeds niet beu...
een ander stofke, en je hebt een compleet nieuw exemplaar...

Deze maakte ik lekker ruim en voldoende lang.
Zalig comfortabel!


Hier combineerde ik 3 patronen die ik al eerder maakte...
en dan nog deze sjaal waar ik een paspel aan toevoegde

en zo wordt 1 + 1 + 1 ... gewoon weer 1?


Het stofke is echt heel mooi, er zit een zilverdraad doorheen, die mooi schittert,
alleen zie je dat niet zo goed op de foto's...
dus hier nog een detail...


De kraag naaide ik vast aan de achterkant. Zo zit die altijd mooi op zijn plaats.
Aan de voorkant liet ik de paspel 2x rondlopen... op deze manier lijkt het een beetje een ketting...




Patroon: vanalles door elkaar
Stof: "Silver"  De Stoffenstraat - hier in het dorp - zeer gevaarlijk... hmmm

33 opmerkingen:

  1. Als er één iets kent van toffe truien naaien, dan ben jij het wel. Weeral, meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een toffe trui! Ik vind de afwerking prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt! Ik zou de trui zo kopen, mocht ik die in de winkel zien hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wa een toffe, schone trui! Ik zou hem ook kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Ik ben geen truienfan, maar hiervoor gooi ik graag mijn principes overboord... schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is echt suuuuuuuuuuuuupermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en leuk die paspel als detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Nu nog een overlock en een patroon, stofje heb ik al ☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar deze trui maak je even makkelijk met de naaimachine hoor! Laten zien als ze af is he !!

      Verwijderen
  9. Wouw! Hier word ik jaloers van! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. knap, een trui die ik hier zeker ook veel zou dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei toffe trui! Volgens mij gaat die niet veel in de kast liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er echt zo een zalige trui uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waw! Truipatronen voor mezelf, daar ben ik dus echt naar op zoek. Even doorklikken op jouw links, dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Staat je keigoed!
    Leuk ook, die paspel in de sjaalkraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi stofje zeg! En inderdaad, als je eenmaal gewend bent aan naaien met tricot wil je bijna niet anders meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en die details doen het hem wel hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof dat je durft te knippen en te plakken en dat tot zo'n mooi resultaat te komen!
    I like!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw! Super leuke trui! Komt ook op mijn to do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die trui ziet er super comfy uit! Een must-have in de kleerkast.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me een zalige trui om te dragen, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat effect met de paspel is echt goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...